Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

Πρόταση για τον Aγώνα Ορεινού Τρεξίματος
Περισσότερα στοιχεία

Η πρόταση για τον αγώνα ορεινού τρεξίματος στην περιοχή του Καλλιδρόμου με αφετηρία και τέρμα το Παλαιοχώρι έχει συνέχεια. Σήμερα με τον Αλκη περπατήσαμε τη διαδρομή και καταγράψαμε τα χιλιόμετρα με το GPS. Ξεκινήσαμε στις 8 το πρωί από το καφενείο των αδελφών Μερτζάνη και πήραμε τον δρόμο για τον Προφήτη Ηλία. Περάσαμε πάνω από το Μερτζάνειο Αθλητικό Κέντρο και συνεχίσαμε τον αγροτικό δρόμο με κατεύθυνση τον Μπράλλο.

Κατεβήκαμε στην άσφαλτο λίγο μετά το βενζινάδικο του Πλιάτσικα (6,47 χιλιόμετρα) και συνεχίσαμε την άσφαλτο. Στη διασταύρωση του Σκαμνού (8,25 χιλιόμετρα) πήραμε το μονοπάτι προς το βουνό, το οποίο είναι σημαδεμένο από τον Ορειβατικό Σύλλογο Λαμίας. Συναντήσαμε τον δασικό δρόμο, που έρχεται από το Ελευθεροχώρι (11 χιλιόμετρα) και συνεχίσαμε φθάνοντας στη Λίμνη (12,8 χιλιόμετρα και υψόμετρο 977 μ) Από δω στρίψαμε νοτιοανατολικά παίρνοντας το δασικό δρόμο για το Παλαιοχώρι.

Δεν ακολουθήσαμε ακριβώς το δρόμο γιατί κάναμε μερικά κοψίματα στο παλιό μονοπάτι. Κλείσαμε τον κύκλο σε 3,5 ώρες ξανά στο σημείο που φύγαμε και το GPS έδειξε 18,2 χιλιόμετρα συνολική διαδρομή και 497 μέτρα υψόμετρα στο χωριό. Αν υπολογίσουμε τα κομάτια του δασικού δρόμου, που αφήσαμε για το μονοπάτι, η συνολική διαδρομή πρέπει να αγγίζει τα 20 χιλιόμετρα με υψομετρική διαφορά 500 μέτρα.